Handelsbetingelser
Salgs- og leveringsbetingelser
Klindt Jagt & Outdoor A/S - CVR. 37525839
Betaling
På hjemmesiden kan der betales med følgende betalingskort.
Dankort
Visa
Mastercard
Maestro
Apple Pay
MobilePay
Fragt-/leveringsomkostninger
Der pålægges et fragtgebyr på 50DKK, ved køb under 250DKK - på grund af omkostninger.
Ved køb over 250DKK, er der fri fragt.
I begrænsede perioder køres der "fragt fri".
Moms / afgifter
Alle oplyste priser i shoppen er inkl. dansk moms og afgifter
Fortrydelsesret
Der er 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag de modtages - herefter har man desuden 14 dage til at returnere varerne. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (inkl. porto og ekspedition) til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''. (Ønsker man at ændre ens køb, inden varen er afsendt, så bedes man give os besked via tlf. og så lave en ny ordre via webshoppen)
Reklamationsret
HKlindtshop yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles HKlindtshop indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering eller passende afslag i købssummen kan gives. I forbindelse med reklamationssager afholder HKlindtshop returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Klindt Jagt & Outdoor
Toosbuys Torv 3
6261 Bredebro
Tlf. 74 71 17 96
Email: butik@hklindt.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Klagevejledning
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter eller returnerede varer, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og HKlindtshop har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.
Persondatapolitik
Der indsamles data, som bliver brugt til korrekt virkemåde af webshoppen i forhold til håndtering af brugerkonto, håndtering af betalinger og levering af pakker.
Vi bruger cookies til at tilpasse vores indhold og annoncer, til at vise dig funktioner til sociale medier og til at analysere vores trafik. Vi deler også oplysninger om din brug af vores hjemmeside med vores partnere inden for sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Vores partnere kan kombinere disse data med andre oplysninger, du har givet dem, eller som de har indsamlet fra din brug af deres tjenester.
Du har ret til indsigt i dine data. Data opbevares så længe webshoppen eksisterer eller når du ønsker dine data slettet ved at kontakte os.
Levering
Vi sørger for levering med GLS (med mindre andet angives) til modtager. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
GLS måler hver eneste dag deres kvalitet for at kunne tilbyde den bedst mulige service til kunderne og modtagere:
https://gls-group.com/DK/da/delivery-performance/
99,4% af pakkerne nåede deres destination i Danmark hverdagen efter, de var sendt fra afsenderen i Danmark (første leveringsforsøg). Dog undtaget pakker til levering på Anholt og Bornholm.
Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Klindt Jagt & Outdoor, kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS, medmindre andet følger af dansk rets almindelige regler.
Ordrebekræftelser
Det er ikke muligt at se tidligere fremsendte ordrebekræftelser ved at benytte shoppens "log ind" funktion. De kan dog genfremsendes ved kontakte os via ovenstående oplysninger og opgive information om vare(r), navn og anvendt emailadresse.
Kontakt
Du kan kontakte os på tlf. 74711796
Mandag til fredag fra 9.30-17.30
lørdag fra kl 9.30-13.00.
Eller på mail butik@hklindt.dk som vi besvarer indenfor 24 timer i hverdagen.
E-mærke:
Hklindt.dk er en e-mærket netbutik, og der har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline når du handler hos os. Se mere på www.emaerket.dk
Læs mere:
På hjemmesiden www.forbrug.dk kan du læse mere om dine rettigheder som forbruger. Ligeledes er du meget velkommen til at kontakte os i tilfælde af tvivl.